AmyDV

Amy Digital Video

ΜΗΝ χρησιμοποιείτε την φόρμα αυτή - Do NOT Use this form! it will be treated as SPAM - Χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο 'Contact us' στο κάτω μέρος της οθόνης

Ο Διευθυντής Φωτογραφίας (DP) Jason Newfield γυρίζει σημαντικά Reels για την επερχόμενη Τηλεοπτική Σεζόν με την URSA Mini 4K.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Η Blackmagic Design URSA mini άρχισε να διατίθεται από την AmyDV στην Ελληνική αγορά και ταυτόχρονα η κατασκευάστρια εταιρία ανακοίνωσε ότι η ψηφιακή κινηματογραφική κάμερα URSA Mini 4K χρησιμοποιήθηκε από τον DP Jason Newfield για το γύρισμα διαφόρων σημαντικών reels για την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν. Ο Newfield, Διευθυντής Φωτογραφίας για διάφορες παραγωγές των History Channel, Discovery Channel, National Geographic Channel και πολλών άλλων, επέλεξε την URSA Mini 4K για το κινηματογραφικό look, την ευελιξία και την εργονομία της σε διάφορες λήψεις.

“Μου ζητήθηκε να γυρίσω σημαντικό reel σε ένα απόμακρο μέρος της Αλάσκα από την Prometheus Entertainment, η οποία με προσέλαβε για να έχω τη Διεύθυνση Φωτογραφίας διαφόρων shows του History Channel πριν από δύο χρόνια,” εξήγησε ο Newfield. “Χρησιμοποίησα την URSA Mini 4K για το γύρισμα stand up, αλλά και συνεντεύξεων καθήμενων ανθρώπων στο πεδίο, καθώς και για κάποιες ειδικές σκηνές, για τις οποίες βασίστηκα στις δυνατότητες αργής κίνησης της κάμερας και στο global κλείστρο, που μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης επίφοβων ‘jello-ing’ εφφέ σε λήψεις με το χέρι, ή σε φρενήρεις ρυθμούς λήψεων. Επίσης, έκανε πολύ κρύο και έβρεχε τον περισσότερο χρόνο των γυρισμάτων, με θερμοκρασίες να πέφτουν κατά μέσο όρο κάτω από τους 20 βαθμούς (Fahrenheit), αλλά η URSA Mini 4K απέδωσε θαυμάσια.”

Αντιθέτως, υπήρχε ζέστη και ξηρασία με θερμοκρασίες που έφταναν τους 90 βαθμούς Fahrenheit όταν ο Newfield γύριζε και παρήγαγε με την εταιρεία του Bayou Pictures, σημαντικό reel για ένα sci-fi κανάλι, αποκλειστικά με την URSA Mini 4K. “Σε αυτά τα γυρίσματα χρησιμοποίησα την κάμερα τόσο για τη λήψη σε φως ημέρας (daylight), όσο και για νυχτερινή φωτιζόμενη λήψη σε πράσινο φόντο, την ίδια ημέρα και γύριζα σε 4K ProRes για τις επικείμενες διαδικασίες post keying και scaling,” είπε ο ίδιος.

Σύμφωνα με τον Newfield, οι λήψεις που έγιναν σε πολύ διαφορετικές τοποθεσίες και συνθήκες, απαιτούσαν κινηματογραφικό look. “Για το γύρισμα στην Αλάσκα, ο μεγάλος, Super 35mm 4K αισθητήρας της URSA Mini βοήθησε αποδίδοντας ρηχό βάθος πεδίου στους ανθρώπους που έδιναν συνεντεύξεις και στις λήψεις. Για το sci-fi project, το κινηματογραφικό look της κάμερας και το επιλέξιμο κλείστρο με βοήθησε να επιτύχω πραγματικά κινηματογραφικές και δυναμικές λήψεις” εξήγησε ο ίδιος.

Ο Newfield συνέχισε: “Πάντοτε απολαμβάνω το ‘look’ που οι κάμερες της Blackmagic παρέχουν. Η αναπαραγωγή του τόνου του δέρματος σε όλες τις κάμερες, κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να αντιστοιχιστεί με εκείνον αυτής της κάμερας σε αυτό το εύρος τιμής. Το αναβαθμισμένο σχεδίασης σώμα της URSA Mini και οι δυνατότητες της την καθιστούν κατάλληλη για επαγγελματική κινηματογραφική και video χρήση, ενώ διατηρεί την ασυναγώνιστη τιμή της.”

Ο ίδιος προσέθεσε: “Εκεί που πραγματικά εκτίμησα την URSA Mini είναι κατά τη χρήση της στο πεδίο, με την ικανότητα της να περνά από το γύρισμα σε1080p και σε ένα 180 μοιρών κλείστρο, σε 4K με ένα 45 μοιρών κλείστρο, έως 120fps για αργή κίνηση, ή έως 5fps για time lapse φωτογραφία και όλα αυτά στην ίδια κάμερα, με μόλις μερικά αγγίγματα στο monitor. Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα menus ή setups από τα οποία πρέπει να περάσεις, ή να ρυθμίσεις. Απλά επιλέγεις το ρυθμό καρέ του αισθητήρα, γωνία κλείστρου, ποιότητα και ξεκινάς να γυρίζεις. Όλη αυτή οι ευελιξία σε μία μικρού μεγέθους και εύκολη στη χρήση σχεδίαση καθιστά την εμπειρία της φωτογραφίας πραγματική απόλαυση. Είτε βρίσκεσαι στο δάσος της Αλάσκα, είτε σε ένα σκηνικό πράσινου φόντου, η URSA Mini σε καλύπτει προσφέροντας ότι χρειάζεσαι.”

Αμφότερες παραγωγές απαιτούσαν από το Newfield το γρήγορο μάζεμα του εξοπλισμού και τη μετακίνηση σε οιαδήποτε δεδομένη στιγμή, σε άλλο σημείο, ή τοποθεσία και ο κορυφαίος χειρισμός και η εργονομία της URSA Mini κατέστησε εύκολο γι’ αυτόν το να παραμείνει πάντοτε έτοιμος για κίνηση. “Ακόμη, χρησιμοποίησα το URSA Viewfinder καθώς γνώριζα ότι θα εργαζόμουν σε εξωτερικούς χώρους με λαμπρό ήλιο, ή συνθήκες συννεφιάς, καταστάσεις που καθιστούν δύσκολη την παρακολούθηση σε ένα monitor. Διαπίστωσα ότι το URSA Viewfinder είναι εξίσου ευέλικτο και διαισθητικό όσο και η κάμερα,” είπε ο ίδιος. “Η κάμερα προσφέρει εκτεταμένη και εύκολη πρόσβαση στο menu, αλλά και στιβαρή, όσο και ρυθμιζόμενη δομή. Πρόκειται για μία κάμερα που πρέπει να έχουν όλοι όσοι εργάζονται στο πεδίο.

“Συνολικά, το μεγαλύτερο όφελος από τη χρήση της URSA Mini 4K είναι η ευελιξία της. Κατά τη γνώμη μου, είναι μία από τις λίγες κάμερες που φαίνεται και ενεργεί όπως μία πραγματική κινηματογραφική κάμερα, προσδίδοντας σου επιλογές για επαγγελματική ηλεκτρονική συλλογή ειδήσεων (ENG) και όλα αυτά με μία compact σχεδίαση. Προσφέρει όλα τα είδη επιλογών για όλους τους τύπους κινηματογραφικών και video παραγωγής και αποτελεί ένα ευέλικτο εργαλείο που σκοπεύω να χρησιμοποιώ κάθε φορά στο μέλλον,” καταλήγει ο ίδιος.

Similar Posts: