Richard Waldner: ‟Industry partnerships are critical to our customer-first culture.”
[:el]O Richard Waldner, Διευθυντής Καναλιού Πωλήσεων Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) της Imagine Communications μιλάει στη Τεχνολογική Πύλη Radiotvlink.gr μετά απο τη συνάντηση τους στην εκδήλωση “#Future of TV”, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2017 από την AmyDV και την Imagine Communications. Η συζήτηση κάλυψε πολλούς τομείς της Βιομηχανίας και εξήγαγε σημαντικά μηνύματα για τους Τηλεοπτικούς Σταθμούς, τους Κατόχους Περιεχομένου και τους Παρόχους Τηλεοπτικών Υπηρεσιών.
Κείμενο: Ανδρέας Τζάνακος
Εικόνες: Αρχείο Richard Waldner και Imagine Communications
radiotvlink.gr: Πριν αρχίσουμε αυτήν τη συζήτηση, πείτε μας λίγα λόγια για τον Richard Waldner. Από που προέρχεστε και τι σας ενδιαφέρει περισσότερο επαγγελματικά; Ποιοι είναι οι οδηγοί και οι στόχοι σας μέσα στην επιχείρηση της Imagine Communications;
Richard Waldner: Ανδρέα, προτού ενταχθώ στην Imagine Communications, εργάστηκα σε διάφορες θέσεις για την Avid, την Adobe, την Exterity και την Apple. Οδηγός μου στην Imagine είναι το να φέρω τις λύσεις επόμενης γενιάς (SDI σε IP, OTT) στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.
radiotvlink.gr: Πείτε μας λίγα λόγια για τα τελευταία χρόνια, υπό την ομπρέλα του Ομίλου Gores (The Gores Group) και τη μετάβαση από Harris Broadcast σε Imagine Communications. Μερικοί άνθρωποι εξακολουθούν να μπερδεύονται για το ποιος απέκτησε ποιον κ.ο.κ. Μπορείτε να μας πείτε κάποια πράγματα για την εταιρεία;
Richard Waldner: Έχουμε την τάση να θεωρούμε ότι η Imagine Communications διαθέτει τα χαρακτηριστικά μίας νεοφυούς επιχείρησης -καινοτόμος και ευκίνητη- αλλά με μία πλούσια ιστορία πολλών δεκαετιών στη Broadcast Βιομηχανία, που προέρχεται από το κληροδότημα της Harris Broadcast. Όπως αναφέρατε, η εξαγορά της Harris Broadcast από τον Όμιλο Gores ολοκληρώθηκε το 2013. Περίπου ένα χρόνο αργότερα, τον Μάρτιο του 2014, η Harris Broadcast μετονομάστηκε σε Imagine Communications. Αυτό συνέπεσε με την αποκάλυψη του οράματος της εταιρείας για τον μετασχηματισμό της τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο προς το IP, τη δικτύωση που καθορίζεται από το λογισμικό, τη διανομή από το υπολογιστικό νέφος (cloud) και προς πολλαπλές οθόνες. Πιστεύουμε ότι η μοναδική φύση της εταιρείας μας, μία νεοφυής επιχείρηση με πλούσια παράδοση, μας επιτρέπει να είμαστε καινοτόμοι και πρακτικοί. Επιπλέον του προσδιορισμού του πως θα πρέπει να είναι οι Εταιρείες Μέσων στο μέλλον, κατανοούμε τον τρόπο που πρέπει να τις φέρουμε εκεί, δίχως προβλήματα και χωρίς διαταραχές, οικονομικές ή επιχειρησιακές.
radiotvlink.gr: Ποιες ευκαιρίες βλέπετε σήμερα στην αγορά για τους Broadcasters; Αν μιλούσατε με έναν φίλο που είναι Ιδιοκτήτης Τηλεοπτικού Σταθμού, τι θα του λέγατε να κάνει, ή να εκμεταλλευτεί;
Richard Waldner: Βρισκόμαστε σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο περιβάλλον και οι Broadcasters που θέλουν να συμβαδίσουν με την ταχύτητα όλων αυτών των αλλαγών πρέπει να ξεκινήσουν να διερευνούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν στη Δυναμική Εισαγωγή Διαφήμισης (DAI – Dynamic Ad Insertion), στις λύσεις πολλών οθονών (Multiscreen), στη γρήγορη εισαγωγή νέων καναλιών OTT με την multitenant λύση μας (white label) και στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα να αποκομίσουν οφέλη με σύνεση. Για να απαντήσω στη δεύτερη ερώτηση σας, μία έξυπνη προσέγγιση θα ήταν να επικεντρωθούν οι Broadcasters στις νέες υπηρεσίες OTT με εναλλακτικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο, όπως η κλασική μουσική, το θέατρο, η δεύτερη και η τρίτη κατηγορία πρωταθλημάτων διαφόρων αθλημάτων (ποδόσφαιρο, χάντμπολ κ.α.) και στην περιφερειοποίηση της προσφερόμενης υπηρεσίας τους. Επίσης, οι Broadcasters θα ήταν σοφό να επωφεληθούν από κάποια πλεονεκτήματα που θα προσδώσει στις ροές εργασίας τους η μετάβαση στην τεχνολογία ΙΡ, όπως ότι θα τους επιτρέψει να χρησιμοποιούν τυπικό εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και μεταφερόμενες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του playout, στο υπολογιστικό νέφος.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα βρείτε το πλήρες κείμενο της συνέντευξης:
https://www.radiotvlink.gr/index.php/el/interviews/9567-richard-waldner-‟oi-sinergasies-sti-biomixania-einai-krisimes-gia-tin-koultoura-mas,-diladi-sto-oti-o-pelatis-apotelei-proti-proteraiotita-mas-”
[:en]Text: Andreas Tzanakos
Images: Richard Waldner and Imagine Communications Archive
radiotvlink.gr: Before we start this discussion, tell us a little about Richard Waldner. Where you come from and what you are most interested in professionally? What are your drivers and your objectives inside the organization of Imagine Communications?
Richard Waldner: Andreas, before joining Imagine Communications I worked in several positions for Avid, Adobe, Exterity and Apple. My driver inside Imagine is to bring the next generation of business (SDI to IP, OTT) to our partners and customers.
radiotvlink.gr: Tell us a little about the recent years under The Gores Group umbrella and the transition from Harris Broadcast to Imagine Communications. Some people are still mixed up about who acquired who etc. Can you tell us a little about the company?
Richard Waldner: We tend to view Imagine Communications as having the attributes of a startup — innovative and agile — but with a rich and decades-long history in the broadcast industry, stemming from our Harris Broadcast heritage. As you mentioned, the acquisition of Harris Broadcast by The Gores Group was completed in 2013. About a year later, in March of 2014, Harris Broadcast was rebranded as Imagine Communications. The launch of Imagine Communications coincided with the revelation of the company’s vision of an industrywide technology transformation toward IP, software-defined networking, the cloud and multiscreen distribution. We believe that the unique nature of our company, a startup with a rich heritage, allows us to be both innovative and practical. In addition to identifying where media companies will need to be in the future, we understand how to get them there seamlessly and without disruption — financial or operational.
radiotvlink.gr: What opportunities do you see in the market for Broadcasters today? If you were talking to a friend who is a broadcaster what would you tell him to be looking to do or to take advantage of?
Richard Waldner: We are in a very fast-changing environment and broadcasters who want to be up to speed with all these changes have to start exploring opportunities in DAI (Dynamic Ad Insertion), Multiscreen solutions, fast introduction of new OTT channels with our multitenant (white label) solution, and new business models to monetize wisely. To answer your second question – A smart approach would be to concentrate new OTT services on alternative and individual content, like classic music, theater, second and third sports leagues (soccer, handball, etc.) and the regionalization of your offering. Broadcasters would also be wise to take advantage of some of the advantages that the transition to IP will bring to their workflows, like allowing them to leverage standard computing equipment and moving operations, including playout, to the cloud.
Click to the following link for the full text:
https://www.radiotvlink.gr/index.php/el/interviews/9567-richard-waldner-‟oi-sinergasies-sti-biomixania-einai-krisimes-gia-tin-koultoura-mas,-diladi-sto-oti-o-pelatis-apotelei-proti-proteraiotita-mas-”
[:]