GF’s Three Body Themed Web Commercials Shot with URSA Mini 4.6K.

www.amydv.gr

GF’s Three Body Themed Web Commercials Shot with URSA Mini 4.6K.

January 9, 2017 News Production, Post Production 0

[:el]Η Blackmagic Design ανακοίνωσε ότι η κάμερα Blackmagic URSA Mini 4.6K χρησιμοποιήθηκε από τον Σκηνοθέτη Yu Gang για τα γυρίσματα μίας σειράς διαφημιστικών που θα προβληθούν στο διαδίκτυο με θέμα Three Body (αφορούν στα προϊόντα της σειράς περιποίησης δέρματος gf από την Shanghai Jahwa, μίας εκ των παλαιοτέρων χημικών εταιρειών της Κίνας που παράγει προϊόντα καθημερινής περιποίησης), στα οποία πρωταγωνιστεί ο δημοφιλής Κινέζος ηθοποιός Feng Shaofeng.

Η έμπνευση

Με έμπνευση από τη βραβευμένη τριλογία επιστημονικής φαντασίας “Remembrance of Earths Past” (“The Three Body Problem”) του Κινέζου συγγραφέα Liu Cixin, κατά την οποία τα alien Trisolarans ήταν σε θέση να ενυδατώσουν και αφυδατώσουν τα σώματα τους ώστε να προσαρμόζονται στο ακραίο περιβάλλον του πλανήτη τους, που αποτελεί μέρος ενός αστρικού συστήματος με τρεις ήλιους, η κορυφαία εταιρεία δημιουργίας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, Verawom, σχεδίασε τα διαφημιστικά για να υπογραμμίσει την ικανότητα της gf να διατηρήσει την υγρασία του σώματος. Η Verawom εμπιστεύτηκε τον Yu Gang γι’ αυτό το project.

Τα γυρίσματα

Η σειρά διαφημιστικών για την gf γυρίστηκε με την κάμερα URSA Mini 4.6K που έχει στην κατοχή του ο Yu Gang, με την οποία έχει γυρίσει promos για δημοφιλή Κινεζική εταιρεία καλλυντικών Herborist και για την εταιρεία μόδας Erdos.
“Πριν από αυτό το project, ο Κινηματογραφιστής μου δεν είχε χρησιμοποιήσει την κάμερα URSA Mini 4.6K. Αλλά στο μέσο της παραγωγής διαπίστωσε τη σπουδαία ελευθερία που του προσδίδει η κάμερα ώστε να μην ανησυχεί για την πιθανότητα να χαλάσουν τα highlightsτου. Ύστερα από αυτήν την παραγωγή εκείνος και ο βοηθός director του, που γυρίζουν συχνά διαφημίσεις αυτοκινήτων, είχαν πειστεί ότι η URSA Mini 4.6K αποτελεί μία σπουδαία κάμερα για high end TVC projects,” είπε ο Yu.
Όλο το footage γράφτηκε σε 4:1 RAW. “Μου αρέσει η δυνατότητα εγγραφής σε 4:1 RAW της URSA Mini επειδή σου προσδίδει σπουδαία ποιότητα και κατά πολύ περισσότερη ελευθερία στο post production, με τα αρχεία να είναι ακόμη μικρότερα από εκείνα του ProRes 444. Το footage φαίνεται καθαρό δίχως πολύ θόρυβο. Αν το θέλεις ακόμη πιο καθαρό θα βοηθήσει ένα πέρασμα από την αποθορυβοποίηση του Resolve. Ο συνδυασμός URSA Mini και του DaVinci Resolve Studio που περιλαμβάνεται στο πακέτο αποτελεί ένα ακόμη ισχυρό σημείο της κάμερας,” είπε ο Yu.

O ‘άσσος στο μανίκι’…

Μιλώντας για το πακέτο URSA Mini και DaVinci Resolve Studio, ο Yu ανέφερε επίσης: “Η δυνατότητα slate στην URSA Mini είναι σπουδαία για shot logging, κάτι που καθιστά πολύ γρήγορη την επιλογή των takes στο post, επειδή μπορείτε να το κάνετε όταν προβαίνετε στο transcoding και σε rough edits στο Resolve, κάνοντας έτσι τη ζωή του editor πολύ ευκολότερη. Για μεγάλα projects όσο περισσότερη πληροφορία γίνεται log, τόσο καλύτερα οργανώνεται το post.”
Στα διαφημιστικά υπάρχει μία σκηνή όπου ο πρωταγωνιστής αιωρείται σε ένα διαστημόπλοιο λόγω της μηδενικής βαρύτητας. Γράφτηκε στα 50fps σε 4:1 RAW για την εξομοίωση της απώλειας βάρους. “Δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε ποιότητα πιο αργής εγγραφής στην υψηλού ρυθμού καρέ (high frame rate) εγγραφή και ως εκ τούτου η ποιότητα της εικόνας είναι ίδια με εκείνη των υπόλοιπων σκηνών,” είπε ο ίδιος.
Όλο το footage έγινε transcoded on set με το DaVinci Resolve Studio σε 1080p ProRes 422 HQ για editing. Όταν το μοντάζ (editing) γίνονταν finalized, αναδημιουργούνταν η timeline στο DaVinci Resolve Studio με το αρχικό RAW footage για grading.[:en]Blackmagic Design announced that its Blackmagic URSA Mini 4.6K camera was used by director Yu Gang to shoot a series of Three Body themed web commercials starring famous Chinese actor Feng Shaofeng for the gf skincare products of Shanghai Jahwa, one of China’s oldest daily used chemical company.

The inspiration

Inspired by the award winning science fiction trilogy “Remembrance of Earth’s Past” (aka “The Three Body Problem”) by Chinese writer Liu Cixin, in which the alien Trisolarans evolve to be able to hydrate and dehydrate their bodies to adapt to the harsh environment on their planet that is part of a stellar system with three Suns, China’s leading social creative company Verawom designed the commercials to highlight gf’s ability to retain moisture. Verawom trusted director Yu Gang with this project.

The shootings

The series of commercials for gf were shot with Yu Gang’s own URSA Mini 4.6K, with which he has also shot promos for popular Chinese cosmetics brand Herborist and fashion brand Erdos.
“Before this project, my cinematographer hadn’t used the URSA Mini 4.6K camera. But by the the middle of the production, he had found its latitude was so great that he didn’t have to worry about the possibility of getting blown out highlights. After the production, he and the assistant director, who often shoot car commercials, were convinced the URSA Mini 4.6K is a great camera for high end TVC projects,” said Yu.
All footage was recorded to 4:1 RAW. “I like the URSA Mini’s ability to record 4:1 RAW because it gives you great quality and much more freedom in postproduction, but the files are even smaller than ProRes 444. The footage looks clean without too much noise. If you want it even cleaner, a pass of temporal noise reduction in Resolve helps. The combination of the URSA Mini and the included DaVinci Resolve Studio is another strength of the camera,” said Yu.

The ‘(black)magic in the mix’…

Speaking of the URSA Mini and DaVinci Resolve Studio bundle, Yu also mentioned “the slate feature in the URSA Mini is great for shot logging, which makes takes selection very quick in post because you can do it when you do transcoding and rough edits in Resolve, making the editor’s life much easier. For long form projects, the more information you log, the more organized in post.”
In the spots, there is a scene where the character floats in a spaceship due to zero gravity. It was recorded at 50fps in 4:1 RAW to simulate the absence of weight. “We didn’t have to use lower recording quality for high frame rate recording so the image quality is the same as that of other scenes,” he said.
All footage was transcoded on set with DaVinci Resolve Studio to 1080p ProRes 422 HQ for editing. When the editing was finalized, the timeline was rebuilt in DaVinci Resolve Studio with the original RAW footage for grading.[:]

 

Translate »