Προσιτό 3d mapping για τρικάμερα – Zlense

www.amydv.gr

Προσιτό 3d mapping για τρικάμερα – Zlense

September 11, 2017 Production, Post Production 0

Όταν πρωτοείδαμε το Zlense το 2014 είχαμε μείνει με ανοιχτό το στόμα.  Όχι μόνο δούλευε, αλλά και η τιμή ήταν πολύ κάτω από οτιδήποτε αντίστοιχο.  Τρία χρόνια αργότερα είναι μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων με ολοκληρωμένη τεχνική και πρακτική προσέγγιση.

“Τα νέα μας πακέτα για VR studio είναι ιδανικά για broadcast και post production εγκαταστάσεις.   Έχεις άμεσα άψογο υλικό σε πολύ μικρότερο κόστος” μας εξηγεί ο Bruno György, διευθυντής της zLense.  Οι λύσεις πρωτοπαρουσιάστηκαν στην NAB την περασμένη άνοιξη και πλέον αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα από τo AMY Digital Video.
Πρόκειται ουσιαστικά για τρία προϊόντα:

1, zLense
– Η depth mapping κάμερα για studio και φορητή χρήση, βοηθάει VR/AR συστήματα να διαχειριστούν τα δεδομένα βάθους και ρεαλιστικά renders των virtual studios set.
– Χρησιμοποιεί 3 time of flight αισθητήρες βάθους συν την στερεοσκοπική κάμερα, όλα χτισμένα στο camera rig.
– Ξεκίνησε την εξέλιξή του το 2009.
– Συμβατό με όλες τις Direct X – based μηχανές render, συμπεριλαμβάνονται και Unreal και Unity3D. Η ανάλυση είναι αρκετά ψηλή για real-time broadcast quality rendering με τεχνολογία matte smoothing και καθαρισμό πλάνων.
– Ιδανικό για αθλητικά, ειδήσεις ή οποιαδήποτε άλλη ανάγκη virtual set.
Στην NAB το πρωτοδείξαμε με το εξής βίντεο ,  εδώ ένα AR demo για αθλητικά και εδώ ένα πείραμα για την Ουγγρική τηλεόραση χωρίς καν green screen.
2, zKey™
– Νέα γενιά συσκευών depth mapping με νέας γενιάς depth sensor. Η ανάλυση είναι αρκετά υψηλή για real-time clean matte του φόντου, ηθοποιών και του πρώτου πλάνου ακόμα και χωρίς συγκεκριμένο χρώμα για τρύπημα.
– 2 διαφορετικοί αλγόριθμοι.   Ο ένας είναι γρήγορος και ελαφρύς ακόμα και σε μέτριο υπολογιστή, ελάχιστη καθυστέρηση (περίπου 4 καρέ) και μπορεί να δουλεύει και με αναλύσεις πάνω από HD.   Το δείξαμε στην ΝΑΒ και πήρε βραβείο Best of Show.  Ο άλλος αλγόριθμος χρειάζεται πιο πολύ επεξεργασία, έχει καθυστέρηση περίπου 20-22 καρέ, έχει πολύ μεγάλη ακρίβεια αλλά μπορεί να έχει αναλύσεις πολύ πάνω από HD.
– Σύντομα και συμβατό με MOS για συνεργασία με τα περισσότερα newsroom συστήματα καθότι η ευκολία χρήσης του είναι περίπου όση και μια γεννήτρια χαρακτήρων.
– using it with a newsroom system even in a remote location should not be more difficult than a character generator.
NAB demo film, και εδώ κάντε κλικ για το NAB live demo:
3, zTrack:
– marker βασισμένο σε camera tracking λύση με ακρίβεια (σε ανάλυση HD) μέχρι sub pixel
– πολύ προσιτή λύση (για μια κάμερα η άδεια είναι στα 6500 δολάρια περίπου και απαιτεί μόνο ένα Linux PC)
– Κοντά σε ανάλυση 4k αλλά μπορεί και ακόμα πιο ψηλά.  200 fps data
– Χρησιμοποιεί QR κωδικούς για markers, τους τυπώνετε πανεύκολα
– Πολύ φορητή λύση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο στούντιο αλλά και οπουδήποτε.
– Γρήγορη και εύκολη ρύθμιση.  Το calibration κρατάει περίπου 30-40 minutes και όχι ώρες όπως άλλα συστήματα.
– Συμβατό με Direct X rendering μηχανές (Unity3D, Unreal και άλλες τοπικές μηχανές, πχ Chyron και Brainstorm)
– Τόσο προσιτό ώστε και μικρά κανάλια ή post, ακόμα και YouTubers, εταιρείες ή άλλοι οργανισμοί να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για live ή streaming.  Λειτουργεί και με DSLR ή ημιεπαγγελματικές κάμερες.
 

 

Translate »