DP Jason Newfield Shoots Sizzle Reels for Upcoming TV Season with URSA Mini 4K.
[:el]
Η Blackmagic Design URSA mini άρχισε να διατίθεται από την AmyDV στην Ελληνική αγορά και ταυτόχρονα η κατασκευάστρια εταιρία ανακοίνωσε ότι η ψηφιακή κινηματογραφική κάμερα URSA Mini 4K χρησιμοποιήθηκε από τον DP Jason Newfield για το γύρισμα διαφόρων σημαντικών reels για την επερχόμενη τηλεοπτική σεζόν. Ο Newfield, Διευθυντής Φωτογραφίας για διάφορες παραγωγές των History Channel, Discovery Channel, National Geographic Channel και πολλών άλλων, επέλεξε την URSA Mini 4K για το κινηματογραφικό look, την ευελιξία και την εργονομία της σε διάφορες λήψεις.
“Μου ζητήθηκε να γυρίσω σημαντικό reel σε ένα απόμακρο μέρος της Αλάσκα από την Prometheus Entertainment, η οποία με προσέλαβε για να έχω τη Διεύθυνση Φωτογραφίας διαφόρων shows του History Channel πριν από δύο χρόνια,” εξήγησε ο Newfield. “Χρησιμοποίησα την URSA Mini 4K για το γύρισμα stand up, αλλά και συνεντεύξεων καθήμενων ανθρώπων στο πεδίο, καθώς και για κάποιες ειδικές σκηνές, για τις οποίες βασίστηκα στις δυνατότητες αργής κίνησης της κάμερας και στο global κλείστρο, που μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης επίφοβων ‘jello-ing’ εφφέ σε λήψεις με το χέρι, ή σε φρενήρεις ρυθμούς λήψεων. Επίσης, έκανε πολύ κρύο και έβρεχε τον περισσότερο χρόνο των γυρισμάτων, με θερμοκρασίες να πέφτουν κατά μέσο όρο κάτω από τους 20 βαθμούς (Fahrenheit), αλλά η URSA Mini 4K απέδωσε θαυμάσια.”
Αντιθέτως, υπήρχε ζέστη και ξηρασία με θερμοκρασίες που έφταναν τους 90 βαθμούς Fahrenheit όταν ο Newfield γύριζε και παρήγαγε με την εταιρεία του Bayou Pictures, σημαντικό reel για ένα sci-fi κανάλι, αποκλειστικά με την URSA Mini 4K. “Σε αυτά τα γυρίσματα χρησιμοποίησα την κάμερα τόσο για τη λήψη σε φως ημέρας (daylight), όσο και για νυχτερινή φωτιζόμενη λήψη σε πράσινο φόντο, την ίδια ημέρα και γύριζα σε 4K ProRes για τις επικείμενες διαδικασίες post keying και scaling,” είπε ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον Newfield, οι λήψεις που έγιναν σε πολύ διαφορετικές τοποθεσίες και συνθήκες, απαιτούσαν κινηματογραφικό look. “Για το γύρισμα στην Αλάσκα, ο μεγάλος, Super 35mm 4K αισθητήρας της URSA Mini βοήθησε αποδίδοντας ρηχό βάθος πεδίου στους ανθρώπους που έδιναν συνεντεύξεις και στις λήψεις. Για το sci-fi project, το κινηματογραφικό look της κάμερας και το επιλέξιμο κλείστρο με βοήθησε να επιτύχω πραγματικά κινηματογραφικές και δυναμικές λήψεις” εξήγησε ο ίδιος.
Ο Newfield συνέχισε: “Πάντοτε απολαμβάνω το ‘look’ που οι κάμερες της Blackmagic παρέχουν. Η αναπαραγωγή του τόνου του δέρματος σε όλες τις κάμερες, κατά τη γνώμη μου δεν μπορεί να αντιστοιχιστεί με εκείνον αυτής της κάμερας σε αυτό το εύρος τιμής. Το αναβαθμισμένο σχεδίασης σώμα της URSA Mini και οι δυνατότητες της την καθιστούν κατάλληλη για επαγγελματική κινηματογραφική και video χρήση, ενώ διατηρεί την ασυναγώνιστη τιμή της.”
Ο ίδιος προσέθεσε: “Εκεί που πραγματικά εκτίμησα την URSA Mini είναι κατά τη χρήση της στο πεδίο, με την ικανότητα της να περνά από το γύρισμα σε1080p και σε ένα 180 μοιρών κλείστρο, σε 4K με ένα 45 μοιρών κλείστρο, έως 120fps για αργή κίνηση, ή έως 5fps για time lapse φωτογραφία και όλα αυτά στην ίδια κάμερα, με μόλις μερικά αγγίγματα στο monitor. Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα menus ή setups από τα οποία πρέπει να περάσεις, ή να ρυθμίσεις. Απλά επιλέγεις το ρυθμό καρέ του αισθητήρα, γωνία κλείστρου, ποιότητα και ξεκινάς να γυρίζεις. Όλη αυτή οι ευελιξία σε μία μικρού μεγέθους και εύκολη στη χρήση σχεδίαση καθιστά την εμπειρία της φωτογραφίας πραγματική απόλαυση. Είτε βρίσκεσαι στο δάσος της Αλάσκα, είτε σε ένα σκηνικό πράσινου φόντου, η URSA Mini σε καλύπτει προσφέροντας ότι χρειάζεσαι.”
Αμφότερες παραγωγές απαιτούσαν από το Newfield το γρήγορο μάζεμα του εξοπλισμού και τη μετακίνηση σε οιαδήποτε δεδομένη στιγμή, σε άλλο σημείο, ή τοποθεσία και ο κορυφαίος χειρισμός και η εργονομία της URSA Mini κατέστησε εύκολο γι’ αυτόν το να παραμείνει πάντοτε έτοιμος για κίνηση. “Ακόμη, χρησιμοποίησα το URSA Viewfinder καθώς γνώριζα ότι θα εργαζόμουν σε εξωτερικούς χώρους με λαμπρό ήλιο, ή συνθήκες συννεφιάς, καταστάσεις που καθιστούν δύσκολη την παρακολούθηση σε ένα monitor. Διαπίστωσα ότι το URSA Viewfinder είναι εξίσου ευέλικτο και διαισθητικό όσο και η κάμερα,” είπε ο ίδιος. “Η κάμερα προσφέρει εκτεταμένη και εύκολη πρόσβαση στο menu, αλλά και στιβαρή, όσο και ρυθμιζόμενη δομή. Πρόκειται για μία κάμερα που πρέπει να έχουν όλοι όσοι εργάζονται στο πεδίο.
“Συνολικά, το μεγαλύτερο όφελος από τη χρήση της URSA Mini 4K είναι η ευελιξία της. Κατά τη γνώμη μου, είναι μία από τις λίγες κάμερες που φαίνεται και ενεργεί όπως μία πραγματική κινηματογραφική κάμερα, προσδίδοντας σου επιλογές για επαγγελματική ηλεκτρονική συλλογή ειδήσεων (ENG) και όλα αυτά με μία compact σχεδίαση. Προσφέρει όλα τα είδη επιλογών για όλους τους τύπους κινηματογραφικών και video παραγωγής και αποτελεί ένα ευέλικτο εργαλείο που σκοπεύω να χρησιμοποιώ κάθε φορά στο μέλλον,” καταλήγει ο ίδιος.
[:en]
AmyDV began delivering backorders of the URSA mini camera to customers while Blackmagic Design announced that URSA Mini 4K digital film camera was used by DP Jason Newfield to shoot several sizzle reels for the upcoming television season. Newfield, who DPs for History Channel, Discovery Channel, National Geographic Channel and more, chose the URSA Mini 4K for its cinematic look, versatility and ergonomics during the shoots.
“I was asked to shoot a sizzle reel in a remote part of Alaska by Prometheus Entertainment, which had hired me to DP several shows for the History Channel a couple of years prior,” explained Newfield. “I used the URSA Mini 4K for stand up and sit down interviews shot in the field as well as some specialty shots, for which I relied on the camera’s slow motion capabilities and the global shutter, which eliminated any possibility of the dreaded ‘jello-ing’ effects on handheld or more frenetic shots. Also, it was cold and raining most of the time, with temperatures dipping down to the mid 20s (degrees Fahrenheit), but the URSA Mini 4K performed wonderfully.”
Conversely, it was hot and dry with temperatures reaching 90 degrees Fahrenheit when Newfield shot and produced, with his company Bayou Pictures, the sizzle reel for a sci-fi channel entirely on the URSA Mini 4K. “On this shoot, I used the camera for both daylight and lighted night green screen shooting all in the same day, and I shot in 4K ProRes for post keying and scaling purposes,” he said.
According to Newfield, even though the shoots took place in vastly different locations and conditions, they both required a cinematic look to them. “For the Alaska shoot, the URSA Mini’s large, Super 35mm 4K sensor helped give shallow depth of field to the interviewed subjects and shots. For the sci-fi project, the camera’s filmic look and adjustable shutter helped me achieve truly cinematic and dynamic shots,” he explained.
Newfield continued, “I have always enjoyed the ‘look’ that Blackmagic cameras provide. The skin tone replication on all the cameras, in my opinion, cannot be matched in its comparable camera price range. The URSA Mini’s updated body design and features lend itself to professional film and video use while maintaining an unrivaled price point.”
He added, “What I really appreciated about using the URSA Mini in the field was the ability to jump from shooting 1080p at a 180 degree shutter, to 4K with a 45 degree shutter, to 120fps for slow motion, to 5fps for time lapse photography, all in the same camera with only a few taps on the monitor. No special menus or setups to go through or adjust. Just pick your sensor frame rate, shutter angle, quality and go. All of this versatility in a compact and easy-to-use design makes the photography experience a true pleasure. Whether you are hiking through the forest of Alaska or on a green screen set, the URSA Mini has got your back when it comes to having what you need.”
Both productions required Newfield to pick up and move at any given moment to another spot or location, and the URSA Mini’s top handle and ergonomics made it easy for him to stay mobile. “I also used the URSA Viewfinder as I knew I would be working outdoors in bright sunlight or overcast conditions, which can make viewing on a monitor difficult. I found the URSA Viewfinder to be as versatile and intuitive as the camera,” he said. “The camera offers an expansive, yet easy-to-access menu and a sturdy, yet adjustable construction. It is a ‘must have’ for anyone who works in the field.
“Overall, the biggest benefit to using the URSA Mini 4K is its versatility. In my opinion, it is one of a few cameras that looks and acts like a real film camera, while giving you the options of a professional ENG, all in a compact design. It opens up all kinds of options for all types of film and video production, and it is a versatile tool that I intend on using for some time in the future,” he concluded.
[:]