FanZone Action During the 2016 UEFA European Championships Shot on URSA Mini.
[:el]H Blackmagic Design, τα προϊόντα της οποίας διαθέτει και υποστηρίζει η AmyDV, ανακοίνωσε σήμερα ότι η κάμερα Blackmagic URSA Mini 4K και η Micro Cinema Camera χρησιμοποιήθηκαν από την εταιρεία Drone Immersion (ειδικεύεται στην παραγωγή), κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου UEFA, που φιλοξενήθηκε στη Γαλλία, για τη ζωντανή λήψη μέσων στην FanZone της Μασσαλίας.
Η πόλη της Μασσαλίας που φιλοξένησε επτά αγώνες του πρωταθλήματος, ανέθεσε στην τοπική εταιρεία παραγωγής Drone Immersion τη λήψη αξέχαστων στιγμών από την FanZone. Τοποθετημένη κοντά στο στάδιο Velodrome, αυτή η ζώνη εξοπλίστηκε με τρεις μεγάλες οθόνες και είχε χωρητικότητα για έως 80.000 φιλάθλους.
Κατά τη διάρκεια του Πρωταθλήματος η Drone Immersion χρησιμοποίησε εκτενώς στο έδαφος προϊόντα της Blackmagic με σκοπό να παράγει το περιεχόμενο του ζωντανού προγράμματος που μεταδιδοταν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα της πόλης. “Από την άφιξη των φιλάθλων έως το τραγούδι των εθνικών ύμνων, αποστολή μας ήταν η καταγραφή όλων των καλύτερων στιγμών πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων,” εξηγεί ο Sébastien Luciano, Συνιδρυτής και μοντέρ της Drone Immersion.
Εντός της FanZone η Drone Immersion είχε δύο χειριστές κάμερας να κάνουν λήψη σε gimbals που ήταν εξοπλισμένα με Micro Cinema Camera, ενώ ένας τρίτος χειριστής μετακινούνταν εντός του πλήθους έχοντας τοποθετημένη στον ώμο του την κάμερα URSA Mini 4K για την χειροκίνητη λήψη υλικού.
“Η URSA Mini αποτελεί αυτήν τη στιγμή μία εκ των καλύτερων καμερών της βιομηχανίας ως προς την εργονομία, τον χειρισμό και το προσιτό κόστος. Είναι καλά σχεδιασμένη, στιβαρή και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες που έχουμε ανάγκη για τις περιπτώσεις ζωντανής παραγωγής,” σύμφωνα με τον Luciano.
Η Drone Immersion εξόπλισε την πλατφόρμα μέσων με δύο κάμερες URSA Mini 4K σε τριπόδια με σκοπό να επιτρέψει στην ομάδα παραγωγής τη λήψη one to one συνεντεύξεων με ειδικούς καλεσμένους και φιλάθλους. Αμφότερες κάμερες εξοπλίστηκαν με φακό telephoto, επιτρέποντας στους χειριστές να προβούν σε εξαιρετικά κοντινές, αλλά και ευρυγώνιες λήψεις του πλήθους από ένα υπερυψωμένο σημείο.
Σύμφωνα με τον Sébastien, οι κάμερες στο πλήθος, αλλά και εκείνες που λειτουργούσαν σε drone πάνω από την Ζώνη των Φιλάθλων (FanZone) ήταν όλες συνδεδεμένες σε ένα Blackmagic ATEM Production Studio 4K switcher στη ζώνη μέσων (media zone), με τη χρήση UAV ασύρματου video link. “Μία μονάδα UltraStudio 4K Extreme επέτρεψε σε αυτές τις πηγές να καταγράφονται σε HD 1080p50. Μολονότι υπήρχε μηδενική καθυστέρηση στο video, υποχρεωθήκαμε να καταγράφουμε τον ήχο με ένα μικρόφωνο μέσω των XLR εισόδων του ATEM,” σχολιάζει ο ίδιος.
Η μίξη του προγράμματος εν συνεχεία κωδικοποιούνταν σε H264 και μετααδιδόταν σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Πόλης της Μασσαλίας, ενώ ταυτοχρόνως ένα αντίγραφο του τελικού προγράμματος γράφονταν σε ProRes, σε ένα δίσκο SSD, με τη χρήση του HyperDeck Studio Pro της Blackmagic.
Η Drone Immersion έχει χρησιμοποιήσει στο παρελθόν production switchers της Blackmagic και σε άλλα projects. “Εκτιμούσαμε τις πανίσχυρες δυνατότητες του ATEM, καθώς και το εύκολο plug and play στυλ του,” καταλήγει ο Luciano. “Αυτό το switcher ήταν πραγματικά διαισθητικό. Μας επέτρεψε να μιξάρουμε SDI και HDMI πηγές πολύ εύκολα. Επιπλέον, η αναλογία τιμής προς απόδοση που το χαρακτηρίζει είναι ανίκητη!”
Και αυτήν τη χρονιά η AmyDV θα βρίσκεται στην έκθεση IBC 2016 στο εκθεσιακό Κέντρο RAI του Άμστερνταμ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2106133000 εσ.5 , για να προγραμματίσουμε μία συνάντηση και για να συζητήσουμε από κοντά τα δικά σας σχέδια, αλλά και τις λύσεις που μπορούμε να σας προσφέρουμε. Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα μας www.amydv.gr ή τις σελίδες μας στα κοινωνικά μέσα στο Facebook και στο Twitter, όπου θα αναρτώνται όλες οι τελευταίες ειδήσεις των οίκων που συνεργαζόμαστε από το εξωτερικό.[:en]Blackmagic Design today announced that the Blackmagic URSA Mini 4K and Micro Cinema Camera were used by production specialist Drone Immersion during the UEFA European Championships, hosted by France, to film live media coverage of the Marseille FanZone.
The city of Marseille – which hosted seven championship matches – entrusted local production company Drone Immersion with capturing memorable moments from within the FanZone. Located close to the Velodrome stadium, the zone was equipped with three large screens and had a capacity for up to 80,000 fans.
During the championships, Drone Immersion made extensive use of Blackmagic product on the ground in order to produce a live program of content that was streamed across the city’s social networks. “From the arrival of fans to the singing of national anthems, we were tasked with capturing all the best moments in the build up to and during matches,” explains Sébastien Luciano, co-founder and editor at Drone Immersion.
Inside the FanZone Drone Immersion had two camera operators filming on gimbals equipped with the Micro Cinema Camera, while a third operator moved about the crowds with a shoulder mounted URSA Mini 4K shooting handheld material.
“The URSA Mini is currently one of best in the industry in terms of ergonomics, handling and cost-effectiveness. It’s well designed, robust and includes all of the features required we require for live production purposes,” according to Luciano.
Drone Immersion equipped the media platform with two URSA Mini 4K cameras on tripods in order to allow it’s production team to shoot one to one interviews with special guests and fans. Both cameras were equipped with a telephoto lens, enabling the operators to capture additional close up and wide shots of the crowds from a raised vantage point.
According to to Sébastien, cameras in the crowd as well as a drone operating above the FanZone were all linked to a Blackmagic ATEM Production Studio 4K switcher in the media zone using a UAV wireless video link. “An UltraStudio 4K Extreme allowed these feeds to be captured in HD 1080p50. There was zero latency on the video, however we had to capture audio directly from a microphone via the ATEM’s XLR inputs,” he adds.
The program mix was then encoded in H264 and streamed across the City of Marseille’s various social media networks while at the same time recording a copy of the final program mix in ProRes to SSD using Blackmagic’s HyperDeck Studio Pro.
Drone Immersion has previously used Blackmagic’s production switchers on other projects. “We already had an appreciation for the ATEM’s powerful features as well as its easy plug and play style,” concludes Luciano. “This switcher was really intuitive. It allowed us to mix SDI and HDMI sources very easily. Furthermore, its price to quality ratio is unbeatable!”[:]