Blackmagic Design Products Used on More Than 20 of this Summer’s Most Anticipated Films

www.amydv.gr

Blackmagic Design Products Used on More Than 20 of this Summer’s Most Anticipated Films

July 27, 2016 Broadcast & Playout News Press Releases Production, Post Production 0

[:el]

Η Blackmagic Design, τα προϊόντα της οποίας διαθέτει και υποστηρίzει η AmyDV,  ανακοίνωσε ότι περισσότερες από 20 εκ των πιο καυτών ταινιών του καλοκαιριού χρησιμοποίησαν ψηφιακές κινηματογραφικές κάμερες της, το λογισμικό οπτικών εφφέ (VFX) και κινούμενων γραφικών Fusion Studio, καθώς και on set τα εργαλεία μοντάζ, χρωματικής διόρθωσης και φινιρίσματος του λογισμικού DaVinci Resolve Studio για τα γυρίσματα, τη σύνθεση και τη χρωματική διαβάθμιση τους.

Από τη λήψη συγκρούσεων αυτοκινήτων και άλλων σκηνών δράσης στις ταινίες “The Infiltrator” και “Jason Bourne,” έως τη δουλειά στα οπτικά εφέ με τις συνθέσεις στην ταινία“The Founder” και τα γυρίσματα VFX plates για την ταινία “Independence Day: Resurgence,” αλλά και την τελειοποίηση του χρώματος στην ταινία “Alice Through the Looking Glass” και “X-Men: Apocalypse,” τα προϊόντα της Blackmagic Design χρησιμοποιήθηκαν για να συνδράμουν στην υλοποίηση αυτών των ταινιών, καθώς και πολλών άλλων. Στις ταινίες του καλοκαιριού που χρησιμοποιήθηκαν προϊόντα της Blackmagic Design περιλαμβάνονται:

  • “Ben-Hur”, με τον Διευθυντή Φωτογραφίας (DP) της Δεύτερης Μονάδας Sergei Kozlov να χρησιμοποιεί διάφορες Blackmagic Micro Cinema Cameras για τη λήψη σκηνών δράσης της ταινίας
  • “Don’t Breathe”, με τον DP Pedro Luque χρησιμοποίησε μία Pocket Cinema Camera για τις σκηνές δράσης της ταινίας
  • “The Infiltrator”, με τον DP Joshua Reis να χρησιμοποιεί τρεις Production Camera 4Ks ως crash cameras και
  • “Jason Bourne” με τον Διευθυντή Φωτογραφίας (DP) της Δεύτερης Μονάδας Igor Meglic να χρησιμοποιεί διάφορες Micro Cinema Cameras και Pocket Cinema Cameras για τη λήψη σκηνών δράσης της ταινίας.

Οπτικά Εφφέ:

  • “The Founder”, σύνθεση που έγινε από τον Jeremy Nelson στο Moving Target, με τη χρήση Fusion Studio
  • “Independence Day: Resurgence”, VFX plates που γυρίστηκαν με επιπλέον VFX, με Επικεφαλής τον Douglas Hans Smith και την ομάδα του Uncharted Territory χρησιμοποιώντας κάμερα URSA Mini 4.6K και
  • “The Shallows”, με τον Cody Cuellar στον Digital Sandbox να χρησιμοποιεί DaVinci Resolve Studio για τη διαβάθμιση των γυρισμάτων και με Υπεύθυνο για τα Οπτικά Εφφέ τον Scott Anderson.

Χρωματική διαβάθμιση (Color Grading) με τη χρήση DaVinci Resolve Studio:

  • “Alice Through the Looking Glass”, διαβάθμιση που έγινε από τον Stefan Sonnenfeld της Deluxe’s Company 3
  • “Central Intelligence”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Kostas Theodosiou του FotoKem;
  • “The Conjuring 2”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Mark Griffith του FotoKem;
  • “Don’t Breathe”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Siggy Ferstl της Deluxe’s Company 3
  • “Don’t Think Twice”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Sam Daley της Technicolor PostWorks
  • “Equity”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Roman Hankewycz της Harbor Picture Company
  • “The Fits”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Sam Daley της Technicolor PostWorks
  • “Florence Foster Jenkins”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Adam Glasman του Goldcrest Post
  • “The Founder”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Stefan Sonnenfeld της Deluxe’s Company 3
  • “Independence Day: Resurgence”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Walter Volpatto του FotoKem
  • “Jason Bourne”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Rob Pizzey του Goldcrest Post
  • “Me Before You”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Rob Pizzey του Goldcrest Post
  • “Now You See Me 2”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Stephen Nakamura της Deluxe’s Company 3
  • “Popstar: Never Stop Never Stopping”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Siggy Ferstl της Deluxe’s Company 3
  • “Swiss Army Man”, με διαβάθμιση που έγινε από την Sofie Borup της Deluxe’s Company 3;
  • “Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Stefan Sonnenfeld της Deluxe’s Company 3,
  • “Warcraft”, με διαβάθμιση που έγινε από Siggy Ferstl της Deluxe’s Company 3,
  • “Wiener-Dog”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Sam Daley της Technicolor PostWorks
  • “X-Men: Apocalypse”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Stephen Nakamura της Deluxe’s Company 3 και
  • “Yoga Hosers”, με διαβάθμιση που έγινε από τον Mark Todd Osborne του Runway.

Και αυτήν τη χρονιά η AmyDV θα βρίσκεται στην έκθεση IBC 2016 στο εκθεσιακό Κέντρο RAI του Άμστερνταμ. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2106133000 εσ.5 , για να προγραμματίσουμε μία συνάντηση και για να συζητήσουμε από κοντά τα δικά σας σχέδια, αλλά και τις λύσεις που μπορούμε να σας προσφέρουμε.
Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθείτε τις σελίδες μας στα κοινωνικά μέσα στο Facebook και στο Twitter, όπου θα αναρτώνται όλες οι τελευταίες ειδήσεις των οίκων που συνεργαζόμαστε από το εξωτερικό.
 [:en]Blackmagic Design announced that more than 20 of this summer’s hottest films used its digital film cameras, VFX and motion graphics software Fusion Studio and DaVinci Resolve Studio on set, editing, color correction and finishing tools to shoot, composite and grade the films.
From capturing car crashes and action scenes in “The Infiltrator” and “Jason Bourne,” to VFX work, such as compositing “The Founder” and shooting VFX plates for “Independence Day: Resurgence,” and finessing color in “Alice Through the Looking Glass” and “X-Men: Apocalypse,” Blackmagic Design products were used to help deliver these films and more. The summer films that used Blackmagic Design products include:

  • “Ben-Hur” Second Unit DP Sergei Kozlov used several Blackmagic Micro Cinema Cameras to capture the opening action sequence of the film;
  • “Don’t Breathe” DP Pedro Luque used a Pocket Cinema Camera for the film’s action scenes;
  • “The Infiltrator” DP Joshua Reis used three Production Camera 4Ks as crash cameras; and
  • “Jason Bourne” Second Unit DP Igor Meglic used several Micro Cinema Cameras and Pocket Cinema Cameras to shoot action scenes for the film. 

Visual Effects:

  • “The Founder” was composited by Jeremy Nelson at Moving Target using Fusion Studio;
  • “Independence Day: Resurgence” had VFX plates shot by Additional VFX Supervisor Douglas Hans Smith and the team at Uncharted Territory using URSA Mini 4.6K; and
  • “The Shallows” Cody Cuellar at Digital Sandbox used DaVinci Resolve Studio to grade their shots for VFX Supervisor Scott Anderson. 

Color Grading using DaVinci Resolve Studio:

  • “Alice Through the Looking Glass” was graded by Stefan Sonnenfeld of Deluxe’s Company 3;
  • “Central Intelligence” was graded by Kostas Theodosiou of FotoKem;
  • “The Conjuring 2” was graded by Mark Griffith of FotoKem;
  • “Don’t Breathe” was graded by Siggy Ferstl of Deluxe’s Company 3;
  • “Don’t Think Twice” was graded by Sam Daley of Technicolor PostWorks;
  • “Equity” was graded by Roman Hankewycz of Harbor Picture Company;
  • “The Fits” was graded by Sam Daley of Technicolor PostWorks;
  • “Florence Foster Jenkins” was graded by Adam Glasman of Goldcrest Post;
  • “The Founder” was graded by Stefan Sonnenfeld of Deluxe’s Company 3;
  • “Independence Day: Resurgence” was graded by Walter Volpatto of FotoKem;
  • “Jason Bourne” was graded by Rob Pizzey of Goldcrest Post;
  • “Me Before You” was graded by Rob Pizzey of Goldcrest Post;
  • “Now You See Me 2” was graded by Stephen Nakamura of Deluxe’s Company 3;
  • “Popstar: Never Stop Never Stopping” was graded by Siggy Ferstl of Deluxe’s Company 3;
  • “Swiss Army Man” was graded by Sofie Borup of Deluxe’s Company 3;
  • “Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows” was graded by Stefan Sonnenfeld of Deluxe’s Company 3;
  • “Warcraft” was graded by Siggy Ferstl of Deluxe’s Company 3;
  • “Wiener-Dog” was graded by Sam Daley of Technicolor PostWorks;
  • “X-Men: Apocalypse” was graded by Stephen Nakamura of Deluxe’s Company 3; and
  • “Yoga Hosers” was graded by Mark Todd Osborne at Runway.

 [:]

 

Translate »