IBC 2011 OVERVIEW

www.amydv.gr

IBC 2011 OVERVIEW

October 18, 2011 News Press Releases 0

 

IBC 2011

Χωρίς κάτι το εντυπωσιακά νέο η φετινή IBC ήταν ‘επί του θέματος’. Οι επισκέπτες βρήκαν αυτά που έψαχναν και ίσως και αυτό το κάτι καινούργιο.  Θέματα που θα κρατήσω εγώ από την φετινή IBC είναι: πώς χειρίζονται οι κατασκευαστές την σύγκλιση Broadcast και Broadband, τα κοινωνικά δίκτυα και το μέλλον του Super ή Ultra ή όπως θέλουν να πουν  το νέο High – High – Definition (HHD). Πρώτα ας ρίξουμε μια πολύ σύντομη μάτια στα σημαντικότερα περίπτερα που κατέγραψα. (σε αλφαβητική σειρά). 

AUTOCUE:  Συνεχίζοντας την παράδοση ισχυρού προϊόντος σε πολύ λογικές τιμές, η Αutocue έδειξε το πρωτοποριακό prompter travel για android και ipad tablet σε πολύ καλή προσφορά, μέχρι 15 Νοεμβρίου.  Περίοπτη θέση στο περίπτερο είχαν τα BROADCAST MONITOR, τα TELEPROMPTERS (AUTOCUE) καθώς και τα νέα φώτα(LIGHTING).

Blackmagic Design:  H BMD γνωστή για την ασύγκριτη σχέση απόδοσης/τιμή που προσφέρει, εντυπωσιάζει για άλλη μια φόρα με το μείγμα χαρακτηριστικών που ενσωμάτωσε στα προϊόντα της. Θα θυμόμαστε το DaVinci, το h.264, το DuoView και to SmartView.

 CACHE-A: Στην τελευταία γενιά των ολοκληρωμένων συστημάτων αποθήκευσης για α/video αρχεία που προσφέρει, έχει ενσωματώσει LTO-5 και πλήρη υποστήριξη LTFS κάνοντας τα prime-cache και pro-cache ακόμα πιο ευέλικτα και προσαρμόσιμα στην δική σας ροη εργασίας. Ζητήστε μας να σα κάνουμε πρόσφορα για την δική σας εγκατάσταση.

Digital Rapids: Βλέποντας το εύρος των προϊόντων και των τεχνολογιών που προσφέρει για την κωδίκευση και διανομή περιεχόμενων, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί προτιμάται ολοένα και περισσότερο ως ένας από τους μεγαλύτερους οίκους σε όλο τον κόσμο. Stream FE, broadcast manager, transcode manager, media manager.

EDITSHARE:  Ίσως το σημαντικότερο, ήταν η ανακοίνωση της εισόδου του LIGHTWORKS Open Source Initiative στην φάση 2. Αυτό σημαίνει ότι πλέον διατίθενται 3 επίπεδα επαγγελματικής υποστήριξης καθώς και υποστήριξη φορμά τρίτων κατασκευαστών υπό άδεια (licensing), το οποίο σημαίνει ότι το Lightworks ξαναμπαίνει πλέον με αξιώσεις στα στούντιο.

EYEON: Σε μια καναλό-βάρκα (όρος αποκλειστικής χρήσης του site amydv.gr) ο μουσάτος (Steve Roberts) και η παρέα του έκαναν την δική τους IBC μακριά από την βοή και το σκοτάδι των αιθουσών της έκθεσης.  Με μπύρες , ήλιο και .. μπαλκονάκι, είχαν παρκάρει στον χώρο ανάμεσα στις αίθουσες 7 και 8 μια μεγάλη βάρκα και έδειχναν τις τελευταίες ανακαλύψεις στον χώρο του compositing.  Λέω ανακαλύψεις διότι πώς αλλιώς να χαρακτηρίσει κάποιος αυτό που κάνουν με τον χώρο και το compositing.  Αισθάνομαι ότι όλοι οι ανταγωνιστές θα τρέχουν να αντιγράψουν το dimension, όπως έκαναν με τα ‘υδραυλικά’ του Digital Fusion πριν από καμιά 10αριά χρόνια. Αν δεν το είδατε googlάρετέ τοDIMENSION EYEON’.   Απ ότι μας περιέγραφε ο Steve Roberts και ο Jeff Krebbs οι ανταγωνιστές είναι τουλάχιστον 2 χρόνια πίσω στην τεχνολογία.  Εντυπωσιακό ήταν επίσης και το GenerationAM η τελική έκδοση του Generation που είχε πρωτοπαρουσιαστεί πριν από 2 χρόνια.

FAB: Τα νέα της έκθεσης και από την μονοπωλούσα στην ελληνική αγορά υποτιτλισμού FAB, είναι όπως αναμενόταν πολλά. FT-Subtitler: Υποστήριξη πολλών περισσότερων φορμά άμεσα από το περιβάλλον μεταγλώττισης (MP4/MOV/QuickTime/VC1/H.264) εκτός των κλασσικών MPEG-1, MPEG-2 Και AVI αν και με τα τελευταία η απόκριση είναι καλύτερη. Υποστηρίζονται απ’ ευθείας πλέον MXF αρχεία (HD/ SD me MPEG-2 video). Νέα έκδοση FAB Teletext Data Bridge για την εισαγωγή Teletext σε σήματα SDI και HD-SDI, η αναπαραγωγή των αρχείων εκτελείται πλέον από την GPU, υποστηρίζονται εγγενώς η αναλογίες 4:3 και 16:9, υποστηρίζεται η αναπαραγωγή των αρχείων σε full screen στην δεύτερη οθόνη, πολύ ταχύτερη αναπαράσταση audio bar graphs και thumbnails, δυνατότητα επιλογής TimeCode όταν είναι πολλά διαθέσιμα σε ένα αρχείο (βλ. σχήμα) και πολλά άλλα όπως αναβαθμισμένο Speech-to-Text interface, toolbar που αποθηκεύεται με τα configuration files, εισαγωγή αρχείων από XML DFXP, XML Export για FinalCut Pro, πλήρης υποστήριξη 3D τίτλων καθώς και της προεπισκόπησης τους για Digital Cinema, Blu-ray, BDN OFS καθώς και σε “side by side” MXF αρχεία. Με το FT-Subtitler MPEG έχει την δυνατότητα να εισάγει υποτίτλους σε επίπεδο αρχείων χωρίς ‘ρίξιμο’ (burn-in). H FAB-υποστηρίζει πλήρως και την παραγωγή TELETEXT αρχείων από την υποτιτλέζα της καθώς και την ενσωμάτωσή τους στο SDI (HD/SD) με την συσκευή FAB Teletext Data Generator (FT-DGS 5) που στην έκδοση 5 έχει προσθέσει και νέα standard καθώς και Bypass και διπλό τροφοδοτικό.  Η λύση της FAB για το πεδίο της ενσωμάτωσης DVB υποτίτλων το FT-DVB υποστηρίζει μετάδοση είτε σε ASI είτε σε IP για την πιο ευέλικτη και οικονομική ενσωμάτωση στην εγκατάστασή σας προσφέροντας πλεονεκτήματα έναντι της αρχιτεκτονικής που επιλέγουν άλλοι κατασκευαστές.  

Στην IBC 2011 η FAB ισχυροποίησε την θέση της ως την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη πρόταση για την διαχείριση των υποτίτλων σας .

HARRIS: Πάρα πολύ κόσμος και φέτος στο περίπτερο της Harris όπου με λιτό  και σαφή τρόπο απεικονίζονταν οι βασικοί τομείς έμφασης μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες  αποκλειστικά του χώρου για φέτος. Automation/Business/MAM. Πρώτο μήνυμα η πλήρης ενοποίηση κάτω από το δέρμα των εφαρμογών Business (Broadcast Master), Automation (ADC™) και Asset/ Resource management (Invenio™), με εφαρμογή του πρωτοκόλλου BXF (Broadcast eXchange Format, SMPTE 2021).  Ο χειριστής του Programming module μπορεί να κάνει διπλό κλικ και να παρακολουθήσει το υλικό το Marketing να παρακολουθήσει το περιεχόμενο αμέσως πριν ή μετά το κόψιμο για το διαφημιστικό πακέτο, ο χειριστής του αέρα να ελέγξει το κλιπ που πρόκειται να παίξει, όλοι να ενημερώνουν και να ενημερώνονται κάτω από ένα κοινό περιβάλλον εργασίας και μηνυμάτων όπως αυτό καθορίζεται από το SMPTE μέσω του BXF και της υλοποίησης του μεγαλύτερου υποστηριχτή του φορμα, της Harris.

Ένα δεύτερο που τονιζόταν πάρα πολύ στην έκθεση ήταν οι Servers Nexio™. Η Harris με την νέα πολιτική τιμολόγησης των server, πέτυχε να μπει σε αγορές που μέχρι τώρα δεν κατείχε όπως της νοτίου Ευρώπης, επιτρέποντας στους αγοραστές να πληρώσουν αυτό που χρησιμοποιούν. Έτσι ενώ ο Server Nexio AMP3801 έχει 8 κανάλια μπορούμε να πληρώσουμε μόνο αυτά που χρησιμοποιούμε σήμερα (2,4,6,8) και αργότερα όταν είμαστε έτοιμοι να αναβαθμίσουμε, χωρίς επανεγκατάσταση ή σχεδιασμό ή καλωδίωση απλώς εισάγουμε τον καινούργιο κωδικό και ο server αποκτά περισσότερα κανάλια ή αναβαθμίζεται από SD σε HD! Στην έκθεση επιδεικνύονταν τα πλεονεκτήματα και το πλήθος εφαρμογών του ίδιου server ως Production server (Production Playout Center PPC™, Nexio Suite, on-server editing, Velocity, FCP, Sports, News, MOS κτλ) και σε δεύτερο χώρο τα πλεονεκτήματα για χρήση ως Transmission  (Playout) server (Auto sensing input format rules, integrated AFD support, Auto ARC, Up/down/cross conversion, native format support, on-the-fly wrapper exchange (Virtual File System) και πολλά άλλα.

Ίσως όμως το highlight ολόκληρης της έκθεσης να ήταν η επίδειξη στο περίπτερο της Harris του MPEG-4 encoder, ο οποίος σε full HD 1080, 10bit, 4:2:2 εμφάνιζε καθυστέρηση μόλις 250 msec!

Μάλιστα το delay αυτό είναι σταθερό και προγραμματιζόμενο από τον χρήστη αναλόγως το περιεχόμενο του υλικού μετάδοσης. Αυτό ανοίγει πληθώρα εφαρμογών για τους κατόχους data δικτύων αφού πλέον μπορεί να γίνεται contribution μέσω των δικτύων αυτών (εκτός των άλλων εφαρμογών). Ο Contribution encoder της σειράς Selenio έρχεται να προστεθεί στα πολύ εντυπωσιακά Distribution encoder, τον multiplexer, την Processing κάρτα ton decoder και τον converter. Η σειρά Selenio δικαίως έχει χαρακτηριστεί η πλατφόρμα που θα κοιταξουν όλοι οι κατασκευαστές να αντιγράψουν όπως αντιγράφουν όλοι πλέον την πλατφόρμα δρομολογητή Platinum™. Ο Platinum™ παρουσιαζόταν μαζί με την πλήρη σειρά εν λειτουργία των εντυπωσιακών σε πλεονεκτήματα και τιμές control panel Magellan™.

Η πιο πλήρη οικογένεια Mutliviewer της αγοράς ανήκει και αυτή στην Harris; IP, hybrid, baseband, OB/production, in screen. Αυτό σας επιτρέπει να είστε ήσυχοι ότι η Harris θα σας προτείνει την καλύτερη λύση για τις δικές σας ανάγκες, για το δικό σας έργο.

Branding master control/ graphics, Loudness (triangle), MSA (Multi source analyser), Processing (everything now with Selenio), Networking, Monitoring and Control (Navigator), Radio and Video Transmission, ήταν επίσης εκεί.

RT-Software: Πάρα πολύ εντυπωσιακό ήταν φέτος το περίπτερο της RT-Software. Σε μια σειρά υπήρχαν οι τελευταίες εκδόσεις όλων των λύσεων σε real-time sports graphics, virtual reality, mixed graphics και overlay graphics που στηρίζονται όλα στην εκπληκτικής τεχνολογίας μηχανή της RT-Software που αποτελεί απόγονο της τεχνολογίας του BBC από το οποίο αποσχίστηκαν οι δημιουργοί του όταν το BBC σταμάτησε να αναπτύσσει προιόντα. Το πιο εντυπωσιακό όμως στο περίπτερο και ίσως σε ολόκληρη την έκθεση ήταν η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής στην παρουσίαση αθλητικών και πρωινών εκπομπών, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video.

Touch table driven augmented reality and Opta driven touchscreen from Richard Simms on Vimeo.

IBC 2011

Χωρίς κάτι το εντυπωσιακά νέο η φετινή IBC ήταν ‘επί του θέματος’. Οι επισκέπτες βρήκαν αυτά που έψαχναν και ίσως και αυτό το κάτι καινούργιο. Θέματα που θα κρατήσω εγώ από την φετινή IBC είναι: πώς χειρίζονται οι κατασκευαστές την σύγκλιση Broadcast και Broadband, τα κοινωνικά δίκτυα και το μέλλον του Super ή Ultra ή όπως θέλουν να πουν το νέο High – High – Definition (HHD). Πρώτα ας ρίξουμε μια πολύ σύντομη μάτια στα σημαντικότερα περίπτερα που κατέγραψα. (σε αλφαβητική σειρά).

AUTOCUE: Συνεχίζοντας την παράδοση ισχυρού προϊόντος σε πολύ λογικές τιμές, η Αutocue έδειξε το πρωτοποριακό prompter travel για android και ipad tablet σε πολύ καλή προσφορά, μέχρι 15 Νοεμβρίου. Περίοπτη θέση στο περίπτερο είχαν τα BROADCAST MONITOR, τα TELEPROMPTERS (AUTOCUE) καθώς και τα νέα φώτα(LIGHTING).

Blackmagic Design: H BMD γνωστή για την ασύγκριτη σχέση απόδοσης/τιμή που προσφέρει, εντυπωσιάζει για άλλη μια φόρα με το μείγμα χαρακτηριστικών που ενσωμάτωσε στα προϊόντα της. Θα θυμόμαστε το DaVinci, το h.264, το DuoView και to SmartView.

CACHE-A: Στην τελευταία γενιά των ολοκληρωμένων συστημάτων αποθήκευσης για α/video αρχεία που προσφέρει, έχει ενσωματώσει LTO-5 και πλήρη υποστήριξη LTFS κάνοντας τα prime-cache και pro-cache ακόμα πιο ευέλικτα και προσαρμόσιμα στην δική σας ροη εργασίας. Ζητήστε μας να σα κάνουμε πρόσφορα για την δική σας εγκατάσταση.

Digital Rapids: Βλέποντας το εύρος των προϊόντων και των τεχνολογιών που προσφέρει για την κωδίκευση και διανομή περιεχόμενων, είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί προτιμάται ολοένα και περισσότερο ως ένας από τους μεγαλύτερους οίκους σε όλο τον κόσμο. Stream FE, broadcast manager, transcode manager, media manager.

EDITSHARE: Ίσως το σημαντικότερο, ήταν η ανακοίνωση της εισόδου του LIGHTWORKS Open Source Initiative στην φάση 2. Αυτό σημαίνει ότι πλέον διατίθενται 3 επίπεδα επαγγελματικής υποστήριξης καθώς και υποστήριξη φορμά τρίτων κατασκευαστών υπό άδεια (licensing), το οποίο σημαίνει ότι το Lightworks ξαναμπαίνει πλέον με αξιώσεις στα στούντιο.

EYEON: Σε μια καναλό-βάρκα (όρος αποκλειστικής χρήσης του site amydv.gr) ο μουσάτος (Steve Roberts) και η παρέα του έκαναν την δική τους IBC μακριά από την βοή και το σκοτάδι των αιθουσών της έκθεσης. Με μπύρες , ήλιο και .. μπαλκονάκι, είχαν παρκάρει στον χώρο ανάμεσα στις αίθουσες 7 και 8 μια μεγάλη βάρκα και έδειχναν τις τελευταίες ανακαλύψεις στον χώρο του compositing. Λέω ανακαλύψεις διότι πώς αλλιώς να χαρακτηρίσει κάποιος αυτό που κάνουν με τον χώρο και το compositing. Αισθάνομαι ότι όλοι οι ανταγωνιστές θα τρέχουν να αντιγράψουν το dimension, όπως έκαναν με τα ‘υδραυλικά’ του Digital Fusion πριν από καμιά 10αριά χρόνια. Αν δεν το είδατε googlάρετέ τοDIMENSION EYEON’. Απ ότι μας περιέγραφε ο Steve Roberts και ο Jeff Krebbs οι ανταγωνιστές είναι τουλάχιστον 2 χρόνια πίσω στην τεχνολογία. Εντυπωσιακό ήταν επίσης και το GenerationAM η τελική έκδοση του Generation που είχε πρωτοπαρουσιαστεί πριν από 2 χρόνια.

FAB: Τα νέα της έκθεσης και από την μονοπωλούσα στην ελληνική αγορά υποτιτλισμού FAB, είναι όπως αναμενόταν πολλά. FT-Subtitler: Υποστήριξη πολλών περισσότερων φορμά άμεσα από το περιβάλλον μεταγλώττισης (MP4/MOV/QuickTime/VC1/H.264) εκτός των κλασσικών MPEG-1, MPEG-2 Και AVI αν και με τα τελευταία η απόκριση είναι καλύτερη. Υποστηρίζονται απ’ ευθείας πλέον MXF αρχεία (HD/ SD me MPEG-2 video). Νέα έκδοση FAB Teletext Data Bridge για την εισαγωγή Teletext σε σήματα SDI και HD-SDI, η αναπαραγωγή των αρχείων εκτελείται πλέον από την GPU, υποστηρίζονται εγγενώς η αναλογίες 4:3 και 16:9, υποστηρίζεται η αναπαραγωγή των αρχείων σε full screen στην δεύτερη οθόνη, πολύ ταχύτερη αναπαράσταση audio bar graphs και thumbnails, δυνατότητα επιλογής TimeCode όταν είναι πολλά διαθέσιμα σε ένα αρχείο (βλ. σχήμα) και πολλά άλλα όπως αναβαθμισμένο Speech-to-Text interface, toolbar που αποθηκεύεται με τα configuration files, εισαγωγή αρχείων από XML DFXP, XML Export για FinalCut Pro, πλήρης υποστήριξη 3D τίτλων καθώς και της προεπισκόπησης τους για Digital Cinema, Blu-ray, BDN OFS καθώς και σε “side by side” MXF αρχεία. Με το FT-Subtitler MPEG έχει την δυνατότητα να εισάγει υποτίτλους σε επίπεδο αρχείων χωρίς ‘ρίξιμο’ (burn-in). H FAB-υποστηρίζει πλήρως και την παραγωγή TELETEXT αρχείων από την υποτιτλέζα της καθώς και την ενσωμάτωσή τους στο SDI (HD/SD) με την συσκευή FAB Teletext Data Generator (FT-DGS 5) που στην έκδοση 5 έχει προσθέσει και νέα standard καθώς και Bypass και διπλό τροφοδοτικό. Η λύση της FAB για το πεδίο της ενσωμάτωσης DVB υποτίτλων το FT-DVB υποστηρίζει μετάδοση είτε σε ASI είτε σε IP για την πιο ευέλικτη και οικονομική ενσωμάτωση στην εγκατάστασή σας προσφέροντας πλεονεκτήματα έναντι της αρχιτεκτονικής που επιλέγουν άλλοι κατασκευαστές.

Στην IBC 2011 η FAB ισχυροποίησε την θέση της ως την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη πρόταση για την διαχείριση των υποτίτλων σας .

HARRIS: Πάρα πολύ κόσμος και φέτος στο περίπτερο της Harris όπου με λιτό και σαφή τρόπο απεικονίζονταν οι βασικοί τομείς έμφασης μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες αποκλειστικά του χώρου για φέτος. Automation/Business/MAM. Πρώτο μήνυμα η πλήρης ενοποίηση κάτω από το δέρμα των εφαρμογών Business (Broadcast Master), Automation (ADC™) και Asset/ Resource management (Invenio™), με εφαρμογή του πρωτοκόλλου BXF (Broadcast eXchange Format, SMPTE 2021). Ο χειριστής του Programming module μπορεί να κάνει διπλό κλικ και να παρακολουθήσει το υλικό το Marketing να παρακολουθήσει το περιεχόμενο αμέσως πριν ή μετά το κόψιμο για το διαφημιστικό πακέτο, ο χειριστής του αέρα να ελέγξει το κλιπ που πρόκειται να παίξει, όλοι να ενημερώνουν και να ενημερώνονται κάτω από ένα κοινό περιβάλλον εργασίας και μηνυμάτων όπως αυτό καθορίζεται από το SMPTE μέσω του BXF και της υλοποίησης του μεγαλύτερου υποστηριχτή του φορμα, της Harris.

Ένα δεύτερο που τονιζόταν πάρα πολύ στην έκθεση ήταν οι Servers Nexio™. Η Harris με την νέα πολιτική τιμολόγησης των server, πέτυχε να μπει σε αγορές που μέχρι τώρα δεν κατείχε όπως της νοτίου Ευρώπης, επιτρέποντας στους αγοραστές να πληρώσουν αυτό που χρησιμοποιούν. Έτσι ενώ ο Server Nexio AMP3801 έχει 8 κανάλια μπορούμε να πληρώσουμε μόνο αυτά που χρησιμοποιούμε σήμερα (2,4,6,8) και αργότερα όταν είμαστε έτοιμοι να αναβαθμίσουμε, χωρίς επανεγκατάσταση ή σχεδιασμό ή καλωδίωση απλώς εισάγουμε τον καινούργιο κωδικό και ο server αποκτά περισσότερα κανάλια ή αναβαθμίζεται από SD σε HD! Στην έκθεση επιδεικνύονταν τα πλεονεκτήματα και το πλήθος εφαρμογών του ίδιου server ως Production server (Production Playout Center PPC™, Nexio Suite, on-server editing, Velocity, FCP, Sports, News, MOS κτλ) και σε δεύτερο χώρο τα πλεονεκτήματα για χρήση ως Transmission (Playout) server (Auto sensing input format rules, integrated AFD support, Auto ARC, Up/down/cross conversion, native format support, on-the-fly wrapper exchange (Virtual File System) και πολλά άλλα.

Ίσως όμως το highlight ολόκληρης της έκθεσης να ήταν η επίδειξη στο περίπτερο της Harris του MPEG-4 encoder, ο οποίος σε full HD 1080, 10bit, 4:2:2 εμφάνιζε καθυστέρηση μόλις 250 msec!

Μάλιστα το delay αυτό είναι σταθερό και προγραμματιζόμενο από τον χρήστη αναλόγως το περιεχόμενο του υλικού μετάδοσης. Αυτό ανοίγει πληθώρα εφαρμογών για τους κατόχους data δικτύων αφού πλέον μπορεί να γίνεται contribution μέσω των δικτύων αυτών (εκτός των άλλων εφαρμογών). Ο Contribution encoder της σειράς Selenio έρχεται να προστεθεί στα πολύ εντυπωσιακά Distribution encoder, τον multiplexer, την Processing κάρτα ton decoder και τον converter. Η σειρά Selenio δικαίως έχει χαρακτηριστεί η πλατφόρμα που θα κοιταξουν όλοι οι κατασκευαστές να αντιγράψουν όπως αντιγράφουν όλοι πλέον την πλατφόρμα δρομολογητή Platinum™. Ο Platinum™ παρουσιαζόταν μαζί με την πλήρη σειρά εν λειτουργία των εντυπωσιακών σε πλεονεκτήματα και τιμές control panel Magellan™.

Η πιο πλήρη οικογένεια Mutliviewer της αγοράς ανήκει και αυτή στην Harris; IP, hybrid, baseband, OB/production, in screen. Αυτό σας επιτρέπει να είστε ήσυχοι ότι η Harris θα σας προτείνει την καλύτερη λύση για τις δικές σας ανάγκες, για το δικό σας έργο.

Branding master control/ graphics, Loudness (triangle), MSA (Multi source analyser), Processing (everything now with Selenio), Networking, Monitoring and Control (Navigator), Radio and Video Transmission, ήταν επίσης εκεί.

RT-Software: Πάρα πολύ εντυπωσιακό ήταν φέτος το περίπτερο της RT-Software. Σε μια σειρά υπήρχαν οι τελευταίες εκδόσεις όλων των λύσεων σε real-time sports graphics, virtual reality, mixed graphics και overlay graphics που στηρίζονται όλα στην εκπληκτικής τεχνολογίας μηχανή της RT-Software που αποτελεί απόγονο της τεχνολογίας του BBC από το οποίο αποσχίστηκαν οι δημιουργοί του όταν το BBC σταμάτησε να αναπτύσσει προιόντα. Το πιο εντυπωσιακό όμως στο περίπτερο και ίσως σε ολόκληρη την έκθεση ήταν η εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής στην παρουσίαση αθλητικών και πρωινών εκπομπών, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video.

Touch table driven augmented reality and Opta driven touchscreen from Richard Simms on Vimeo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Translate »